Mijn hayday app wil niet meer opladen en valt na de start iedere keer weg,wie kan mij helpen?

Ik start de app en dan begint hij even te draaien maar laad niet en valt dan weer weg. Maakt dus geen verbinding met de server van hayday.
Mijn internet functioneert verder wel prima.
Ik speel het spel op mijn ipad en iPhone.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
32K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke IOS heb je? Want dat kan ook een probleem geven.
Stuur een mail naar dit email adres met je klacht hayday.feedback@supercell.net
of ze iets met je klacht gaan doen weet ik niet maar het is het proberen waart. Bronnen:
- https://itunes.apple.com/nl/app/hay-day/id506627515?mt=8

Antwoorden (2)

Hi, ik weet een oplossing; als je een game center account hebt kun je eerst het even opnieuw downloaden en dan komt er testen of je oude of nieuwe boerderij wilt laden. LET OP: ALS ER STAAT WILT U HET VAN GAME CENTER VERWIJDEREN MOET U OP NEE KLIKKEN!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uiteindelijk was het een kwestie van je ipad helemaal uitzetten.
Knoplanggedrukt houde dan verschijnt er een pijl " zet uit "
Die schuif je naar rechts en dan is je apparaat helemaal uit.
Dan weer aanzetten ,(Apple logo verschijnt eerst )en dan start hij vanzelf weer verder op.
Dit bleek het ei van Columbus!!!
bij ios 7:druk vanuit het beginscherm 2 x op de homeknop achter elkaar.
selecteer met je vinger op hayday gedrukt en veeg hem met je vinger naar boven.
hayday wordt nu gereset.100% veilig en je raakt niks kwijt.
in ios 6: start hayday op,tijdens een beginscherm van h ayday voor ie vastloop,druk je op de uitknop bovenaan de ipad en houdt deze in.
vraagt dan na tijdje of ie moet uitschakelen.
druk nu op de homeknop en houdt deze vast tot je weer in beginscherm zit.