Kan whatsapp op iPod Touch 2 generatie ?

Whatsapp wil ik op iPod Touch 2 generatie hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (4)

Nee, Whatsapp is alleen voor de iPhone, en werkt op geen enkele iPod Touch. Je hebt namelijk een simkaart nodig.
12 jaar geleden
Nou, ik heb gewoon whatsapp om mijn iPod touch 2e generatie gejailbreaked en werkt perfect! Je hebt wel een telefoon nummer nodig dan krijg je sms en die code moet je invullen in je iPod touch in whatsapp en dan kan je normaal whatsapp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk! Je hebt geen simkaart nodig hoor. Je hebt wel een nummer nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is alleen voor de Iphone

ik heb een ipod touch 4G en daar kan geen whatsapp op maar op m'n iphone wel