Hoe kan ik iemand blokkeren in een WhatsApp groep?

Iemand is erg irritant aan het doen, en ik wil hem blokken in de WhatsApp groep. Maar hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
43.1K

Antwoorden (4)

Je kunt hem verwijderen of vragen aan de eigenaar van het groepje veagen om hem te verwijderen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de beheerder van de groep bent kun je de persoon zelf verwijderen, dit doe je door op de naam van die persoon te drukken en dan 'verwijder ...'. Als je niet de beheerder bent van de groep kun je dit vragen aan de persoon die dat wel is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als dat niet wil er zelf uit gaan en een nieuwe groep aanmaken zonder die persoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan.

Open whatsapp en doe het volgende:

Instellingen > Contacten > Geblokkeerde contacten

Nu zie je rechtsboven in waarschijnlijk een icoontje met een poppetje en een +

Klik daar op en je kunt die persoon blokkeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is om een kontakt te blokkeren. Indien dit geblokkeerde kontakt in een groep zit kan de ontvanger die het kontakt geblokkeerd heeft nog steeds de berichten van deze persoon in de groep ontvangen.