Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen in mijn gmail account voor mijn whatsapp?

Ik heb een nieuw telefoonnummer gekregen i.v.m. een nieuwe baan. Nu krijg ik mijn whatsapp berichten nog steeds via mijn vorige nummer binnen omdat ik niet meer kan vinden waar ik dit oude nummer kan veranderen voor mijn nieuwe nummer in mijn gmail account.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
3.2K

Antwoorden (1)

Als je, je whatsapp berichten wilt ontvangen op je nieuwe telefoon nummer moet je dit niet via gmail veranderen maar in je whatsapp zelf dus, whatsapp verwijderen en weer downloaden en herinstaleren en dan komt er een scherm van welke 06 je wilt gebruiken, dan vul je daar je nieuwe nummer in, het kan ook via whatsapp zelf dan moet je naar account verwijderen gaan en kan je een nieuwe (nieuwe whatsapp met nieuw nummer dus) aanmaken