Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik verwijderde instagram foto's ergens terugvinden?

Ik heb sinds een aantal jaar instagram. Daar zet ik eens in de maand een foto op. Ik heb een heleboel foto's verwijderd en daar heb ik spijt van. Is er een mogelijkheid om al mijn verwijderde foto's terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
31.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Als ik via mijn tablet upload, word er altijd een kopie in de map Instagram in mijn galerij gezet. Daar blijven ze staan totdat ik ze zelf weggooi.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas, als je foto's van Instagram verwijderd, is dit permanent en kun je ze niet terugkrijgen. Heeft u ze niet in uw filmrol/galerij nog staan? Sommige telefoons maken automatisch een mapje 'Instagram' aan waar deze foto's als back-up inblijven staan. Ik zou dat even nagaan als ik u was. Als ze daar niet meer staan is het jammer, maar dan is het in de toekomst slim om er toch een back-up van te maken. Succes met de zoektocht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op Instagram zelf vind je deze niet meer terug. Of dat is toch wat mijn ervaring zegt. Als ik een foto post op Instagram verschijnt deze wel automatisch bij mijn afbeeldingen op mijn gsm. Op die manier heb ik dus wel een soort 'back-up'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding