Waarom heb ik ineens geen verbinding meer bij Facebook met Candy crush?

Sinds ik mijn wachtwoord bij Facebook heb gewijzigd kan ik geen verbinding meer krijgen met Candy crush. Ik krijg continue de melding dat de sessie is verlopen. Naar mijn idee heb ik alles geprobeerd, beide apps opnieuw gedownload, telefoon aan en uitgezet, account instellingen van Facebook nagekeken dat platform staat gewoon aan..ook dit heb ik even aan en uitgezet..kortom ik weet niet meer hoe ik de verbinding terug kan krijgen?iemand die hier tips voor heeft? Gr.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (2)

Je kunt proberen om uit te loggen bij candy crush. En opnieuw in loggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Candy Crush is een spel en staat gewoon op Facebook, dus je moet opnieuw inloggen op Facebook lijkt me. Anders is het een bug.