Waarom wil mijn Whatsapp groepsgesprek niet verwijderen?

Ik heb een Iphone 4 8GB . Heb wel versie : 5.1.1 (:O)
Telkens als ik een (groot) groepsgesprek wil verwijderen duurt dan even en dan is het wel verwijderd maar niet weg uit mijn chatlijst. Ik kan geen berichten meer sturen, krijg ook niets binnen, zie de groepsfoto of andere media niet. Maar het staat wel in mijn lijst. wat ik best vervelend vind. Heeft iemand hier ook last van of weet iemand de oplossing?
Dankjewel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
2.1K

Antwoorden (1)

Je kan ipv het gesprek verwijderen er ook voor kiezen om het gesprek te wissen. Dit doe je onder gesprek>info>wis chat.

Als dit niet werkt kun je denk ik het best iOS vernieuwen. Dit heb je waarschijnlijk uit gesteld vanwege een jailbreak oid.