Waarom krijg ik mijn whatsapp berichten pas veel later binnen en hoe verander ik dit?

Ik heb een samsung galaxy young en ik krijg mijn whatsapp berichten pas veel later binnen hoe kan dit en hoe verander ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kpn, maar er zit een Hi kaartje in want dat is goedkoper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat probleem ook wel eens op mijn HTC Sensation, ik heb ook KPN Hi

Het beste antwoord

Misschien heb je een netwerkprobleem. Wat bij mij wel eens helpt als mijn toestel (Samsung GS2) of een app 'blijft hangen', is het even uitzetten. Minuutje later weer aanzetten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Je zou anders ook een keer Whatsapp kunnen verwijderen, toestel uit en aan, en dan weer opnieuw installeren (maar dat heb ik nooit nodig gehad).

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik bedoel natuurlijk het toestel uitzetten, niet alleen de app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien door de vodafone storing als je uberhaubt vodafone als provider hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb kpn maar er zit een Hi kaartje in mijn mobiel omdat dat goedkoper is.
Heb je Vodafone? Dan kan het zijn door de storing dat hij later of NIET binnenkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een up-date nodig?