Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

WhatsApp typt heel vaak niet meer, hoe los ik dit op zodat hij weer vloeiend typt?

Als ik op WhatsApp typ, is het best wel vaak zo dat hij gewoon niet meer typt, ook al druk ik wel op het toetsenbord(touchscreen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke mobiel heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit klinkt meer als een telefoonprobleem dan een Whatsapp-probleem. Heb je dit probleem ook bij andere apps waarbij je tekst intypt, zoals sms of browser? Als het echt specifiek alleen bij Whatsapp is zou je kunnen proberen om de app te verwijderen, de telefoon te resetten en Whatsapp opnieuw te installeren. Redactie Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is wel een overdreven rigoreuze oplossing zeg. Dan ben je bijna alle data van games kwijt en moet je een hoop dingen opnieuw instellen en linken. (Game data kun je vaak niet backuppen, en een hoop apps kunnen zonder omweg niet eens op de SD kaart gezet worden) Ik zou inderdaad ook eerst kijken of dit ook met andere apps gebeurt. Als dat zo is kan je telefoon gewoon een beetje dood zijn van het vele typen. Een scherm vervangen kan volgens mij flink duur zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Opnieuw installeren is meestal de juiste oplossing. (Jammer van je gesprekken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding