Hoe zet ik t automatisch downloaden van bestanden op whatsapp uit?

Hoihoi, ik heb een HTC Desire S en ik heb gehoord dat je het automatisch downloaden van bestanden die contactpersonen naar je sturen uit kunt zetten maar ik weet niet hoe! :p onder gespreksinstellingen staat t niet.. Iemand die me kan helpen? :)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag! Hier heb ik namelijk ook last van. Eerst stond het er wel tussen maar sinds een nieuwe update (al een tijdje geleden) staat het er niet meer tussen. (Ik heb de HTC wildfire S)
Er zijn meer mensen die dit hebben (ik ken nog iemand) Maar als iemand die het wel kan afzetten het laat zien staat het wel gewoon bij gespreksinstellingen.

Antwoorden (2)

Het antwoord is heel erg simpel.

Ga naar whatsapp.
Dan naar instellingen.
Dan naar gespreksinstellingen.
En dan fink je het vakje: Afbeeldingen automatisch downloaden uit.

Maar als je bedoeld dat als je een afbeelding naar iemand stuurt dat jij hem zelf nog een keer krijgt.

Dan is het antwoord heel simpel.
Dat kan niet.

Ik ken vele mensen die hetzelfde probleem hebben.
Maar daar valt niks aan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is juist het probleem, die hele 'afbeeldingen automatisch downloaden' optie ontbreekt. Ik denk dat het dus niet mogelijk is ofzo...
Met de nieuwste update kun je zelf kiezen of je een afbeelding download of niet, zodra iemand een afbeelding naar je stuurt. Daarom is die optie er niet meer. Je zult nu bij elke afbeelding apart op downloaden moeten tikken (of niet natuurlijk, als de afbeelding niet gewenst is)