Werkt Whatsapp op een Iphone 3?

Mijn vriendin die heeft ook een Iphone 3 , maar bij haar werkt Whatsapp niet? Hoe kan dit? En is dit alleen op haar Iphone of op alle Iphone 3's? Want ik wil graag een Iphone 3 halen , maar zonder Whatsapp koop ik de Iphone niet. Willen jullie mijn vraag beantwoorden? Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.4K

Het beste antwoord

Nee werkt niet op een iPhone 3g.Heb zelf deze telefoon en whatsapp vereist ios 4.3( de firmware van de iphone 3g gaat maar tot 4.2.1 en niet hoger). Op een 3gs werkt deze wel omdat men deze kan updaten tot ios 6.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raar ik heb een Iphone 3g en kan er gewoon mee whatsappen hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh wacht, ik las verkeerd. Ik zal dan wel een 3gs hebben! Excuses!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoordt. Ik heb d'r wat aan.

Andere antwoorden (1)

Ja ik had ook een 3g en kon hier gewoon met whatsappen. Ik had alleen de iets verouderde versie van whatsapp. Die kan je downloaden als je je iphone jailbreakt. Dus gewoon even jailbreaken en dan downloaden via vshare of appcake.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet je jailbreakten? :P en wat is vshare of appcake?