Kan ik alle whatsapp media in 1 keer opslaan?

Ik heb bij 1 contact heel veel media ontvangen, zowel foto's als video's.. Heb nu ruimte gebrek op mijn iPhone, dus wil deze media graag bewaren op mijn laptop.. Is hier een makkelijke manier voor dit te doen? Het gesprek mailen heeft geen zin, dan word niet alle media meegestuurd...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.9K

Antwoorden (1)

Bij èèn Android toestel heeft watsapp èèn map aan gemaakt waar alle media bestanden in komen te staan. Sluit je toestel met usg kabel aan op je pc em ga naar de map foto's. Daar zul je zo'n gelijke map ook vinden