Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie kunnen er zien of je whatsapp hebt?

Ik wil whatsapp installeren, maar ik wil niet dat al mijn contacten zomaar mijn status zien of berichtjes gaan sturen. is dat te voorkomen?
Ik wil ze wel in mn telefoonboek houden en een sms moet wel gewoon binnen komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je whatsapp download en iemand heeft ook whatsapp en die stuurt vervolgens een berichtje naar u. Dan heb jij de keuze: 'Blokken' of 'Toevoegen'.
Wanneer jij toevoegen klikt kan die persoon je status zien.
Wanneer je blokkeren doet kan die persoon niet uw status zien.
Ook ziet de persoon niet uw foto.

Toegevoegd na 20 minuten:
Iedereen, die je nummer heeft en zelf whatsapp heeft, kan zien als jij whatsapp heb. Ze kunnen berichten naar je sturen. Jij ontvangt dat dus en heb je de keuze blokken of toevoegen. Wanneer je blokken doet kan die persoon niet je status meer lezen en geen berichten meer sturen. Ook moet je eerst toevoegen tot dat ze je status en foto kan zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee dat kan niet, je contacten die whatsapp hebben kunnen je berichtjes sturen en je status lezen de overige contacten die dat niet hebben kunnen je geen berichten en geen status lezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Dat kan niet. Het is net als sms'en, maar dan gratis, op de €0,89 die je moet betalen om de app te downloaden, na. Je kunt sommige contacten wel blokkeren in Whatsapp. Ze blijven dan gewoon in je contactenlijst staan, maar ze kunnen je dan geen berichtjes meer sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel mogelijk. Mensen die je heb geblokkeerd of niet toegevoegd heb zien niet je status. Het kost € 90,- cent na een jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LEES mijn hele reactie. Ik neem aan dat je een Android phone hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En trouwens iedereen die Whatsapp heeft en in je contactenlijst staat die je niet geblokkeerd hebt kan zien of je online bent of niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whats app is voor Android nog steeds gratis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na een jaar Whatsapp gebruiken, moet je een X aantal euro/cent betalen om weer gebruik te kunnen maken van Whatsapp. Op iPhone is dit niet, omdat je bij de aanschaf van de app al €0,89 moet betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Quin: De vraag luit:

Wie kunnen er zien of je whatsapp hebt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding