Wat kun je doen met google play tegoed behalve in spelletjes uitgeven?

Kun je er nog wat anders mee doen? Ik heb best veel tegoed opgebouwd met enquetes invullen, maar ik speel momenteel amper spelletjes.
Kan ik het nog op een andere manier uitgeven?

een jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (2)

Je kunt het uitgeven aan apps, boeken, films en abonnementen.
Films en tv-programma's kopen of huren:
1. Open Google Play Films.
2. Zoek de film of het tv-programma waarnaar je wilt kijken.
3. Tik op het item.
een jaar geleden
Met Google Play tegoed kun je ook apps, films, muziek en boeken kopen in de Google Play Store. Daarnaast kun je het tegoed gebruiken voor in-app aankopen en abonnementen.
10 maanden geleden