Als ik op whatsapp een contact blokkeer, deze vervolgens verwijder uit mijn telefoon. Kan deze persoon mij dan weer berichten sturen op whatsapp?

Ik vroeg me af dat als ik dus een contactpersoon in whatsapp blokkeer. Ik die vervolgens verwijder uit mijn contactpersonenlijst van de telefoon.
Kan die persoon mij dan gewoon weer berichten in whatsapp of is die persoon dan nog steeds geblokkeerd?

Het lijkt mij dat als ik een persoon in whatsapp blokkeer en deze vervolgens verwijder uit mijn contactpersonen lijst van de telefoon zelf, dat ik die persoon niet meer kan zien... maar hij/zij mij wel weer en ook kan zien wanneer ik weer voor het laatst online ben geweest en dus gewoon weer mij kan berichten... Of heb ik dit fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
27.8K

Antwoorden (2)

Als je iemand blockeert kan hij/zij jou geen berichten meer sturen ookal verwijder je hem/haar uit je contacten.
Whatsapp slaat dit nummer namelijk op en maakt het niet mogelijk jou berichten te sturen tenzij je het nummer van de blokkeer lijst afhaalt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee is niet mogelijk. Echter is het ook niet mogelijk om zelf nog tegen die gene te praten. Maar na je vraag te hebben gelezen heb je daar ook niet veel behoefte aan.

Let op: blokkeer niet iemand omdat je boos bent. Toen ik dat ooit eens had gedaan kon ik nadat de ruzie uitgepraat was niet meer appen met die gene. Ondanks ik het nummer uit de "blocklijst" had gehaald.