Hoe krijg ik Whatsapp op mijn Iphone 4s zonder te hoeven betalen met een creditcard?

Ik wil graag Whatsapp op mijn Iphone, en vind het niet erg om die 0,79 cent te betalen. Het probleem is: Ik heb geen creditcard! Weet iemand een andere manier(en)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Het beste antwoord

Koop een Itunes giftcard, bijvoorbeeld bij de HEMA en betaal daarmee whatsapp
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dan toch wil betalen koop dan je iTunes kaart bij de Albert Heijn ... Daar heb je nu 20% korting #tip

Andere antwoorden (2)

in de appstore kun je ook betalen via clickandbuy. Het enige wat je daarbij nodig hebt is een rekeningnummer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag aan een persoon die reeds whatsapp op zijn iPhone heeft om even met zijn ITunes account op jouw toestel in te loggen. Dan kan de app gratis gedownload worden. Echter, bij een update zal deze persoon even opnieuw op jouw telefoon moeten inloggen om te kunnen updaten.