Ik kan geen whatsapp en google play openen op mijn android samsung galaxy s, wie heeft hier raad mee ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Je kan google play ook via internet gebruiken. Als je googled op een bepaalde app en je zet er bij dat je 'm via de play store online wil downloaden zou je e.v.t. watsapp opnieuw kunnen downloaden. Dus niet via de app maar via internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dergelijke fouten willen wel eens voorkomen vlak na het installeren of verwijderen van een toepassing die gebruik maakt van het internet.
Omdat dergelijke apps toch op een één of andere manier op elkaar "leunen".
Een advies hierbij is om toch gewoon na een dergelijke actie een herstart te doen.