Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn telefoon is gestolen hoe kan ik whatsapp blokkeren zodat deze niet door iemand anders onder mijn naam gebruikt kan worden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan niet. Als je een abo hebt kun je bellen naar de klantenservice om die simkaart te laten blockeren, en een nieuwe simkaart aanvragen, zodat diegene geen extra abonnements-kosten kan maken.

Maar helaas, al verander je je nummer, je hebt je eenmaal aangemeld met dát nummer op die telefoon, dus zolang er internetverbinding is, kan degene die jouw telefoon heeft gewoon whatsappen op jouw naam.

Het enige wat je kunt doen is al je vrienden laten weten dat je telefoon gestolen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Als je gebruik maakt van het (gratis) AndroidLost.com kun je alle functies op afstand blokkeren...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een mailtje sturen naar support@whatsapp.com met als onderwerp "Verloren/Gestolen: Deactiveer mijn account" waarna je je mobiele nummer vermeldt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding