Hoe kan ik Whatsapp berichten 'afluisteren'

Ik wil Whatsapp berichten die ontvangen en verstuurd worden op een ander toestel of via de pc afluisteren. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
7.1K
Kimath
12 jaar geleden
Haha, wat heb je daar nou aan.. Beetje sneu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen heeft recht op z'n privacy, maar goed dus dat het niet mogelijk is om af te luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel sneu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet oordelen als je de situatie niet weet
Misschien doet ie dit wel omdat die vermoe dat zn vriendin vreemd gaat, of iemand iets van plan is wat totaal niet goed is You never know
Dus niet oordelen aub, als je niet weet waarom ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd privacy gaat altijd nog voor ipv vreemdgaande vriendinnetjes en noem maar op
Kimath
12 jaar geleden
Zelfs al is er een vermoeden van vreemdgaan, dan is stiekem alle berichten van iemand afluisteren niet de bedoeling.
Blijft inderdaad schending van privacy.

Antwoorden (4)

Nieuwsgierig aagje haha waarom zou je dit willen? Het is overigens niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze berichten worden via het internet rechtstreeks verstuurd naar de server van whatsapp en daarna door naar de ontvanger.
Dit internet gaat via de sim kaart of een wifi netwerk.
Hier is geen mogelijk om dit af te luisteren, enkele optie zou mogelijk kunnen zijn als het via een onbeveiligd wifi netwerk gebeurd.

Telefoonnetwerk providers tappen het internetverkeer wel af met bepaalde programma's en kunnen zo wel zien welke diensten er gebruikt worden (internet verloopt via hun servers). Dit was laatste weken in het nieuws geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze op de PC worden getypt kun je op die PC een Keylogger installeren. Vraag me alleen af of dat niet illegaal is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Andriod is er de opensource applicatie Wireshark, deze moet wel als root geinstalleerd worden. (ik weet niet of deze er ook voor andere mobile OSsen is)

Wireshark logt alle pakketjes die je telefoon verstuurd en is ook in staat om ze samen te stellen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik bedoel uiteraard: deze moet JE wel als root installeren ;)