Ik heb een iPhone en ik Twitter, whatsapp veel en soms safari en FB thuis gebruik ik wifi heeft iemand een idee hoeveel mb je dan nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Ligt eraan hoevaak je buitenshuis ben. Ik whatsapp en fb enz ook veel en thuis heb ik ook wifi en ik gebruik ook spotify (muziek streamen) en ik verbruik zo een 850-950 mb per maand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
download de Mb app voor je Iphone en dan weet je precies wat je verbruik is na een maandje meten. Als je de meest Mb verslindende bezigheden via WiFi doet en WA, Twiter en af en toe FB onderweg denk ik dat je met 400-500 Mb genoeg per maand heb. Probeer eerst de Mb app.