Als ik mijn iPhone herstel, blijf ik dan in alle groepchats van WhatsApp?

Ik wil mijn iPhone herstellen en als nieuwe iPhone gebruiken (dat is in feite hetzelfde als een nieuwe iPhone kopen), dus dan moet ik WhatsApp opnieuw downloaden en installeren. Kom ik in dit geval weer terug in de oude groepsgesprekken waar ik in zat, of moet ik er opnieuw aan worden toegevoegd? Ik behoud natuurlijk het zelfde telefoonnummer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1K

Antwoorden (1)

Je blijft dan in al je groepsgesprekken, en ziet de berichten zodra je whatsapp weer installeert. Ik heb gisteren mijn iPod gereset en kwam gewoon weer in alle groepsgesprekken. Voor alle hatende, onwetende minners: je kan WEL whatsapp op een iPod, je moet hem alleen eerst jailbreaken.