Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aangezien je voortaan moet betalen voor Whatsapp, ben ik op zoek naar een vervangende app! iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik heb gehoord is dit eenmalig/ of een paar euro per jaar dus.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahah goede!! Whatsapp hoef je niet voor te betalen. En dat zal voorlopig ook niet zo zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whats app blijft voorlopig gratis, doordat er (nog) geen gemakkelijke manier is om te betalen. Dit kan nu alleen met een creditcard, maar niet iedereen heeft deze.
Overigens, wanneer je niet reageert op de waarschuwingsberichtjes wordt de account vanzelf verlengd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is €1, waar hebben we het over

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Line! Is ongeveer precies hetzelfde en ook gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Viber. Met deze aap kun je gratis berichtjes versturen en kun je ook gratis bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ebuddy XMS
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor iPhone: iMessage
Voor BlackBerry: Ping
Alle platformen: Google Talk, Viber, Tango, KakaoTalk...
WhatsApp kost niet heel veel geld. Voor Android gaat het 0,89 cent per jaar kosten en voor iPhone gaat het 0,89 cent bij downloaden van WhatsApp kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik mis Android in het rijtje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Android heeft niet zijn eigen gratis berichten service. Wel staan ze bij alle platformen (dus ook Android en iPhone).
touch! ( gratis ) Je kan via iphone en sumsung muziek en audio boodschappen doorsturen
smyleys foto's video's groeps berichten en je kan het koppelen aan je adresboek of facebook. status waar je een foto bij kan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp is gewoon gratis...gewoon erop aan laten komen...de mijne is vorige week weer verlengd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
KIK messenger, Gewoon al je vrienden op Facebook, of zoek het even op google "messenger".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik viber (android) , alleen loopt hij wel snel vast..... Verder wel een hele fijne app
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding