Ik heb net whatspad (whatsapp) gedownload met cydia op mijn ipad! Ik kan hem alleen nergens vinden!

Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Het beste antwoord

Dat staat dan waarschijnlijk tussen instellingen

Maar dat is dan geen originele whatsapp gewoon een tweak.

Je moet whatsapp via installous 4 downloaden en deze is te vinden in cydia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan installous 4 nergens vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. ga naar beheren en dan op bronnen en klik rechtsboven op wijzig. dan linksboven op plusje en tik in: http://cydia.hackulo.us/ deze link toevoegen en dan gaat hij wat installeren. nadat de installatie compleet is ga je via beheren > bronnen > hackulo.us klik hierop en je vindt dan een lijst met applicaties. zoek installous 4 en installeer deze en installeer daarna ook direct appsync 4.0+ via installous heb je toegang tot duizenden applicaties (gratis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vind je beheer? :-$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je cydia hebt geopend staan er onderaan 5 kopjes. waarschijnlijk heb je de engelse versie. klik de 4de kop aan. en daarna sources / bronnen en dan de rest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Danku,
Maar er staan honderden dingen hoe ik hem moet downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je tikt bij zoeken in whatsapp dan klik je erop en komen er meestal bij populaire apps als whatsapp heel veel links naar andere urls bovenaan staat altijd de laatste versie van de app dus bijv. 3.3.4 dat is de titel van die versie en scroll je naar beneden kom je bij 3.3.2 etc. klik een van de links aan die onder de nieuwste versie staat. deze verwijst je door naar een site waar de app kan downloaden, download deze. nadat hij klaar is met downloaden klik in installous op het kopje downloads en klik in dit geval op whatsapp en dan installeer. na installatie is de app klaar voor gebruik. aanrader is om wifi te gebruiken en de instellingen van instalous zetten op automatisch installeren na downloaden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnljik is het geen whatsapp soort.
Ruim de helft van alle bestanden op cydia zijn geen apps.
En dinsdag is ios 5 er en dan heb je imessage erop dat is hetzelfde als whatsapp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt hem gedownload , maar
Nog niet geinstalleerd!