telnr staat zomaar in whatsapp. geen bericht gestuurd of zelf toegevoegd in telefoonboek.hebben zij mij dan alleen toegevoegd?

Toegevoegd na 1 dag:
ze staan bij mij niet in mijn telefoonlijst, maar ze staan alleen in whatsapp onder chat, en nee ik heb niet met ze gechat, en ook nergens toegevoegd, zie dus alleen het telnr staan van die personen ? uit het niets dus..

Toegevoegd na 1 dag:
dus ik sta bij die personen er wel in en zij bij dus niet ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Het beste antwoord

Whatsapp doet dat vanzelf. Iedereen die jij in je telefoonboek hebt staan die ook whatsapp heeft staat automatisch in je contactenlijst van whatsapp. Als je ineens een nieuw contact erbij hebt dat wil dan zeggen dat die persoon al in je telefoonboek stond en die dag dan ook whatsapp geïnstalleerd heeft.Zo sta jij ook gelijk bij hun in de lijst zodra ze whatsapp installeren. Het werkt niet zoals met ping en msn dat je iemand zelf eerst moet toevoegen.

Toegevoegd na 8 uur:
Dan hebben zij jou wel in hun telefoonboek staan en omdat jij ook whatsapp hebt geeft hij jouw naam wel bij hun in de lijst al weer. Jij ziet dan van hun alleen het telefoonnummer omdat jij diegene dus inderdaad nog niet in jouw telefoonboek hebt. Je kan er wel vanuit gaan dat het dan een bekende is, anders zouden ze jou telefoonnummer niet opgeslagen hebben in hun telefoon. Zo kan het dus ook voorkomen dat jij mensen in Whatsapp hebt die jou niet hebben als ze jouw nummer niet in hun telefoonboek hebben.