WhatsApp. Als ik bij iemand zie dat hij om 12.01 laatst gezien is. Is dit daadwerkelijk de gebruiker of kan het de server zijn die disconnect? ofBeide

12 jaar geleden
in: Apps
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het klopt nooit mijn vriendin was online! En ze typde toen stond er datze het laatst om 14.30 was terwijl ze gewoom typde!

Antwoorden (3)

Dat betekent dat hij voor het laatst om 12.01uur op whatsapp heeft gezeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de laatste keer dat die persoon door de server is gezien, maar als je hem/haar een bericht stuurt gaat de server checken of die persoon online is en dan verandert het vaak binnen een paar seconden online.
en anders kan je altijd nog naar de vinkjes kijken:
rood klokje - bezig met uploaden
groen vinkje - succesvol geupload
2 groene vinkjes - succesvol afgeleverd bij de ontvanger

Toegevoegd na 14 minuten:
iets nieuws geleerd, Jurgen merkt terecht op dat online alleen verschijnt als die persoon ook echt whatsapp geopend heeft of met multitasken aan heeft staan.
12.01 was dus de laatste keer dat die persoon de applicatie heeft geopend op zijn/haar mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze persoon heeft zich of is afgemeld op 1201 je kan deze persoon wel berichten versturen, maar deze ziet ie niet omdat hij niet op whatsup kan of wil (geen verbinding)