Kan je ook WhatsApp instaleren op een iPad ??

Ik heb een iPad. Nu wil ik daar net als op mijn iPhone daar WhatsApp op instaleren. Echter vindt hij WhatsApp niet in de app store. Terwijl hij vaak wel app voor iPhone vindt behalve dus WhatsApp. Kan iemand vertellen of het mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (3)

Kan niet. Heb je telefoonnummer voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kun je WhatsApp niet op een iPad installeren, in plaats daarvan kun je beter eBuddy gebruiken; http://itunes.apple.com/nl/app/ebuddy-messenger/id320087242?mt=8
Daarmee kun je chatten met veel meer mensen o.a. MSN, Hyves en Facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit kan niet
whatsapp'ers whatsappen met elkaar via hun nummer, voor een nummer heb je een simkaart nodig
alleen in de ipad kan je geen simkaart doen dus heb je geen nummer
zonder nummer kan je dus ook niet whatsappen helaas

vroeger was het wel zo dat je gewoon een gebruikersnaam aan kon maken en zo kon whatsappen maar dat is er nu jammer genoeg nietmeer

als je wilt whatsappen zou je echt een telefoon moeten kopen waar je dat wel op kan installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de iPad kan wel een simkaart ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat wist ik niet haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen heb je inderdaad geen telefoonnummer zodat je WhatsApp kan gebruiken ;-)