Iemand of whatsapp toevoegen lukt niet?

Ik heb een blackberry en hij een iphone 4, we hebben allebei al veel mensen op whatsapp, maar nu lukt het ons niet om elkaar toe tevoegen op whatsapp we zien elkaar niet in het whatsapp vriend lijstje staan, we hebben alles geprobeerd wat nu? we hebben allebei de nummers van elkaar maar het lukt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
2.2K

Het beste antwoord

Klik op nieuw bericht en kies daar de naam/het nummer. Daar zou het tussen moeten staan als je het nummer net heb toegevoegd of whatsapp net hebt geinstaleerd zou je mobiel herstarten ook kunnen werken.