Ik zoek een uitgebreide Nederlandstalige handleiding voor mijn Fairphone 3 smartphone, waar vind ik die?

Ik zoek er een die uitleg geeft over alle toetsen, mogelijkheden etc.
Ik kan alleen een heel beperkte vinden. Het is een refurbished toestel en er zat geen handleiding bij.

een maand geleden
Amadea
een maand geleden
Helaas. Als ik met de WayBackMachine de user guide probeer te verkrijgen levert dat alleen verwijzingen naar tutorials op Youtube op: https://web.archive.org/web/20200216072802/https://www.youtube.com/playlist?list=PLDl5P7eFDMgwRz9SJzlhrvWZNfFSizNSz
Pieterke
een maand geleden
@Amadea: Bedankt voor je reactie. Ik ga sowieso kijken.
LeonardN
een maand geleden
Is het de eerste keer dat je een smartphone gebruikt?
Vaak is er een
-aan/uitknop
korte druk is scherm aan/uit
lange druk is telefoon aan/uit
-Volumeknoppen (harder/zachter)
-En dan zijn er de drie knoppen die tegenwoordig vaak touchknoppen zijn.
-Toon alle open apps
-Toon startscherm
-Ga terug (pijltje)
Je kan op het hoofdscherm omhoog swipen of naar beneden voor je apps.
App icoontjes kan je slepen door ze aan te drukken en ingedrukt te verplaatsen. Zo kan je ze van je appscherm naar je hoofdscherm slepen.
Apps kan je downloaden via de appstore. Zoals Whatsapp.
Als je hoog in het scherm naar beneden swipet krijg je meldingen en de snelle instellingen zoals Wifi, 4G en Locatie.
Pieterke
een maand geleden
Ja LeonardN, het is mijn eerste smartphone. Ik heb al het één en ander zelf uitgevonden maar nu weet ik weer meer. Bedankt voor de reactie.

Geef als eerste antwoord