Hoe krijg ik mobiel internet ingesteld op mijn Jiayu G4, Telfort abonnement?

Ik krijg op mijn nieuwe Jiayu G4 mobiel internet (G2/G3) met Telfort niet aan de praat.
Heb als APN Telfort en Telfort Spot geprobeerd met de instellingen die her en der op internet staan, de sim in slot 1 en slot 2 gedaan - nog geen succes (roaming datagegevens staat aan).

De Telfort helpdesk concludeert dat het om een fout in de telefoon of een blokkade door de telefoonverkoper gaat...

Heeft iemand een tip voor deze situatie?

Toegevoegd na 8 uur:
G3 staat ook aan.

Toegevoegd na 9 uur:
Verificatie PAP staat aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Heb je de toegangspunten ingesteld? (Apn)

Bij Naam instellen, voer Telfort Spot in.
Bij Toegangsnaam, voer internet in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.

Pakketgegevens en Roaming moeten beide aanstaan.