Hoe snel is het 4G prepaid internet bij Vodafone?

Ik kan zelf persoonlijke omstandigheden geen abonnement nemen dus daarom alleen prepaid Ik heb nu een prepaid Sim bij odilo Ik zit eraan te denken om over te stappen naar Vodafone want met opwaarderen is het daar gestoring en het wordt niet opgelost Ik ben het zat KPN is geen optie want die hebben maar een snelheid van 25 MB download veels te weinig odido is op dit moment met goed bereikt en snelheid van 104 mb met prepaid dus
Op de hun op de site van Vodafone dus ook dat ze 5G aan voor prepaid klanten aanbieden Dat komt goed uit want ik heb een 5G toestel

6 maanden geleden
SimonV
6 maanden geleden
Zie hier:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/snelheid

Geef als eerste antwoord