kan ik ook een abonnement krijgen op alleen mobiel internet(dus geen sms en bel abonnement), zo ja bij welke provider dan ???????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (5)

dat kan niet, er is altijd een belbundel bij..
wel is het mogelijk bij vodafone om een internet blox af te sluiten. je krijgt dan een maand lang internet voor 9,50. dat wordt gewoon van je prepaid afgescheven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan bijvoorbeeld bij T-mobile een Web 'n walk abonnment, heb ik ook namelijk (je kan overigens wel gewoon bellen en smsen maar daar is het niet voor bedoeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt altijd een bundel van minimaal 100 minuten nodig om er web 'n walk er bij te kunnen krijgen... ALLEEN BIJ ABONNEMENT
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet weet waar je het over hebt maarten zeg dan ook niks.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/productinformatie/mobiel-internet-laptop/abonnementsadvies.aspx Laptop abonnement heet het nu, heet bij op de rekening gewoon nog Web 'n Walk.
De mobiele data-abonnementen van KPN(Dongle) en Vodafone zijn alleen voor mobiel internet en werken met een SIM-kaart. Die kun je waarschijnlijk ook in een mobiel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Data Only abonnementen worden dit soort abonnementen genoemd. Bovenstaande antwoorden zijn wel degelijk waar. Deze abonnementen hebben wel gewoon een mobiel nummer en het is ook gewoon mogelijk met dit soort abonnementen te bellen alleen zijn de gesprekstarieven hiervoor erg ongunstig.

Afhankelijk van de hoeveelheid data dat je denkt te zullen gaan gebruiken kun je bij de providers verschillende abonnementen afsluiten.

KPN:
http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen/dongel.htm?sc_5=mobiel:plein:tekstlink:dongel

Vodafone:
http://www.vodafone.nl/shop/category/Mobiel-internet/cat10670018

T-Mobile
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/mobiel-internet/mobiel-internet-laptop/overzicht.aspx

LET OP!!
Ik wil je er wel op wijzen dat dit soort abonnementen bedoelt zijn voor gebruik in je laptop, omdat deze abonnementen snelheden kunnen halen van 14,4Mb/s.
Als je het abonnement wil gebruiken voor onbeperkt internetten op je mobiele telefoon, is het vaak toch voordeliger een SIM-only abonnement aan te sluiten met bv. bij T-Mobile een Web'nWalk abonnement. Dan heb je onbeperkt internet voor je mobiel, maar met een minder hoge snelheid. (toch vaak snel genoeg voor mobiele diensten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Vodafone kan je een internet blox nemen dat is 10 euro per maand en dan heb je onbeperkt internet.
Het is anders dan een abbonement want je moet het elke week weer opniew activeren(binnen minder dan 1 minuut gebeurt) dus je hebt nooit het probleem dat je geen geld hebt.