Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een buitenlands nummer sms, bijvoorbeeld Engels of Pools, gaat dit dan buiten mijn bundel? Ik heb een abonnement bij KPN.

Of wordt dit verrekend met mijn bundel? Dus als ik een bundel van 100 sms/belminuten heb en een sms naar een Nederlands nummer kost 10 cent en een sms naar een Engels nummer 40, betaal ik dan omgerekend 4sms/belminuten per sms naar Engels nummer?

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de site van KPN kan ik alleen informatie vinden over het bellen/smsen vanuit het buitenland naar Nederland (naar een Nederlands nummer). Hiervan is geen sprake, het gaat mij om het sturen van een sms vanuit Nederland naar buitenlandse (Europese) nummers.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe het zit bij KPN maar als ik een sms stuur naar het buitenland dan kost het mij wel extra geld (buiten de bundel dus). Volgens mij loopt Simyo op het KPN netwerk dus misschien dat het bij KPN ook zo werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding