Ik heb zojuist een Google Drive jaarabonnement afgesloten (100GB). Als ik dit abonnement opzeg gaat die dat automatisch terug naar de standaard 15GB?

Graag wil ik weten als ik mijn jaarabonnement van GOOGLE DRIVE nu opzeg of ik dan nog de 100GB behoud (die ik zojuist heb aangeschaft). Of moet ik elk jaar €20,- betalen voor 100 GB extra? Ik wil liever niet aan een abonnement vastzitten en 100GB is ruim voldoende voor mij. Ik wil niet dat er volgend jaar nog eens extra 100GB bijkomt. Dat is echt te veel. Wie weet het antwoord? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Utrecht
6 jaar geleden
Even logisch nadenken.
Wat is jouw onduidelijk aan het begrip "abonnement"? Je huurt 100Gb opslagruimte zolang je daar €20 per jaar voor betaald. Je koopt niets. Zodra je opzegt op stopt met betalen wordt de 100Gb weer gereduceerd tot de gratis 15Gb.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er was al antwoord gegeven op mijn vraag! Fijne zondag avond verder ;)
Inekez1
6 jaar geleden
Ter aanvulling op Utrecht: als je volgend jaar weer 20 euro betaalt, dan is dat voor diezelfde 100 Gb die je komend jaar hebt. Er komt dus niet 100 Gb bij, er komt een jaar bij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thanks!

Antwoorden (1)

Zodra je het abbonement nu opzegt heb je tot 24/9/2018 die 100gb extra. Daarna moet je weer betalen voor die extra ruimte