Kan je bij Hollandsnieuwe eerder een nieuw abonnement met nieuwe telefoon nemen als je oude telefoon kapot is gegaan?

Ik heb een twee-jarig abonnement bij Hollandsnieuwe. Deze duurt nog tot oktober dit jaar. Nu is het zo dat de telefoon die bij die abonnement zit kapot is gegaan, ik heb nu dus geen telefoon meer. Ik probeer Hollandsnieuwe zelf te bereiken door te mailen met de vraag of ik misschien (met evt. een vergoeding) eerder mijn contract bij hun kan verlengen en dus een nieuwe telefoon bij deze contractverlenging kan krijgen. Het enige antwoord wat ik steeds krijg op mijn mail is dat ze binnen twee werkdagen terug bellen... Lekker handig als je zonder telefoon zit... Weet iemand of het inderdaad mogelijk is je contact eerder te verlengen met nieuwe telefoon?

Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je wel zelf kan bellen (vaste lijn?), kan je ze bereiken via 0900 - 0324 (ma - vr 09.00 - 17.00, € 0,15 per minuut). Toegevoegd na 1 minuut: Ter aanvulling: normaliter kan je pas vanaf 2 maanden voor afloop verlengen. Dus via het reguliere bestelsysteem, gaat het sowieso niet werken. Hopelijk kunnen ze je via persoonlijk contact verder helpen.

Bronnen:
http://www.hollandsnieuwe.nl/contact

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100