Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben hoogzwanger en kan al meer dan een dag niet bellen of gebeld worden met mijn mobiele abonnement van Tele2. Hoe kan ik hen bereiken?

Op hun site kun je chatten met een virtuele medewerker die me aanraadt te bellen met de klantenservice. Aan email doen ze niet. Doorsturen om te chatten met een echte medewerker lukt niet volgens de virtuele assistent. Ik word er echt moedeloos van. Iemand enig idee hoe ik hen kan bereiken? Desnoods via de social media?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag of je even bij de buren mag bellen? Om na te gaan wat er aan de hand is.
Ritsuka
10 jaar geleden
wat heeft je zwangerschap met je bellen te maken?
Amadea
10 jaar geleden
Lijkt mij logisch: je wilt je man, huisarts, vroedvrouw, het ziekenhuis kunnen bellen als de weeën bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel, Amanda! ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, excuus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook via Skype bellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vervelend!
Je kunt het proberen via Twitter:
https://twitter.com/Tele2Webcare

Even "Volgen" aanklikken, dan kun je een bericht sturen naar hen.
(bij T-Mobile wordt altijd vrij snel gereageerd, ik hoop dat dat bij Tele2 ook zo is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding