Nieuw abonnement: in de winkel of online?

Heb nu een kapotte iPhone (kan gelukkig nog wel bellen/smsen!), maar mag 1 juli gelukkig mijn abonnement verlengen zodat ik voor de iPhone 4 kan gaan. Deze wil ik natuurlijk wel zsm, aangezien m'n huidige iPhone kapot is.

Wat is dan slimmer: verlengen in de T-Mobile shop (want krijg ik 'm dan gelijk mee?) of toch maar via internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht iets langer en ga voor de iphone 5! Anders krijg je er sowieso spijt van!

Het beste antwoord

Ik ben voor abonnement gewoon naar de winkel gegaan, daar heb ik met een medewerker gesproken en toen kwamen we tot de conclusie dat via internet afsluiten het voordeligst zou zijn voor mij. De medewerker heeft toen voor mij op internet het abonnement afgesloten. Toen had ik de prijs van het abonnement wat ik zou krijgen via internet, maar ik kon direct bij telefoon meenemen en mijn simkaart gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt er een beetje aan wat je wilt.
Ik zou sowieso naar de winkel gaan als je een toestel wilt, hem uitzoeken en vervolgens via internet kijken of hij niet ergens met een voordeliger abb. te krijgen is.

Sim only abb. zonder telefoon zou ik gewoon online bestellen. Bij Simpel bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet juist een nieuwe telefoon hebben :-) De vraag was daarom ook, hoe krijg ik 'm sneller? Via de winkel of via internet?