Kun je al een abonnement met Vodafone i.c.m een Iphone afsluiten of is T-mobile nog de enige provider?

Ik word echt helemaal gek van T-mobile (geen bereik, ik moet óf naar boven of naar buiten als ik thuis wil bellen). Nu loopt mijn abonnement in Augustus af, ik ben benieuwd of iemand weet of je al met Vodafone of KPN een Iphone-abonnement kunt afsluiten, kan er niks over vinden. Ik wil dan ook het liefst meteen een nieuwe Iphone 3gs.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Officieel heeft T-mobile nog steeds het alleenrecht op de verkoop van iphones binnen NL, dat wil zeggen dat apple niet levert aan andere providers dan t-mobile.

Er zijn overigens wel aanbiedingen te vinden met andere providers, maar dan gaat het in alle gevallen om geimporteerde (en meestal) sim-lockvrije toestellen. Ook een toestel gekocht in america doet het natuutlijk prima met een simkaart van de KPN.

Er gaan ook verhalen rond dat het alleenrecht zeer binnekort zou zijn afgelopen, volgens het verhaal zouden zowel vodafone als de kpn in onderhandeling met apple zijn over ook officiele leveringen vanaf februari. Dit zijn echter allemaal ongevestigde verhalen, maar aangezien je toch nog tot augustus moet en je maar 4 mnd van te voren mag overstappen zou ik gewoon nog even wachten.

Op de site van de KPN staat overigens onder de mobielen bij zakenlijk wel een plaatje van de iphone, de link erbij verwijst naar een sim-only. Het lijkt er dus op dat ook op die manier via de kpn als zakelijke klant een iphone aangeschaft kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk maar hier voor KPN:
http://www.iphoned.nl/iphone-kpn/1193/
En hier voor Vodafone:
http://www.iphoned.nl/iphone-vodafone-aanbiedingen/1010/
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had antwoord gegeven en toen je link aan geklikt, beetje laat, maar + !
Nee, dat kan niet. Met een Iphone kun je alleen bij T Mobile een abonnement of pre payed afsluiten. Heb er zelf één. En inderdaad ik heb ook wel eens een tijdje geen bereik. Klacht indienen bij T Mobile!

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
T Mobile heeft alle rechten opgekocht van de IPhone, vandaar dat je alleen bij hun terecht kunt.

Toegevoegd na 2 minuten:
bovenstaand link net bekeken en misschien wel mogelijk als je abonnement is afgelopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, idd, heb ik ook aan gedacht maar ik wel meteen een nieuw toestel omdat deze wat beschadigingen heeft en dan wel ik ook meteen de 3GS. Helaas is T-mobile klantenservice zo slecht te bereiken dat ik de klacht indienen maar opgegeven heb, het kost je een half uur en extra belkosten omdat het buiten je bundel valt. Iig, bedankt voor je antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt dan beter via de site van T Mobile een klacht indienen, ik ga het ook doen en samen zijn we sterk!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je +je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@jeanette Ga ik doen...! idd, hoe meer hoe beter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@sterrenhemel: Hoe weet je dat? Heb je een link? Thanks...
Je schijnt de iPhone te kunnen unlocken zodat je er een andere simkaart in kan doen.
Hoe het werkt weet ik niet, maar misschien kan je hier meer informatie vinden;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die kende ik al, maar dan zit ik nog steeds met een oude iphone en een dubbel abonnement...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja helaas is er op dit moment niet anders denk ik.
Ga het anders eens vragen in een telefoonwinkel.