Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn BlackBerry nog als prepaid telefoon gebruiken als mijn abonnement is afgelopen?

2 vragen eigenlijk. Ik heb een blackberry en elke dag kan mijn telefoon abonnement aflopen. Vraag is, kan ik hierna nog tegoed kopen om hem op te waarderen en hem dus als prepaid telefoon gebruiken. De vraag die mij nu nog rest is of ik nog kan pingen met mijn BlackBerry als m'n abonnement is afgelopen dmv het opwaarderen van mn telefoon met een bepaald internet achtig iets. Ik zit bij T-Mobile. Weten jullie misschien de oplossing voor mijn probleem?
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jaa dat kan als het goed is! dan kun je 20 euro opwaarderen, en dan moet je volgens mij ( ik weet het niet zeker want het is lang geleden dat ik een bb had ) dan moet je naar 4444 'Blackberry aan' ofzo smsen, dan gaat er 12,50 euro vanaf van je beltegoed en heb je een maand ping en internet, dat noem je internetBloX volgens mij, dat moet je dan navragen bij T-mobile daar geven ze meer uitleg hierover, BloX is echt heel handig voor een blackberry, ik zou het je echt aanraden!
beren,

xx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

sim only kopen in een telefoon winkel bij je in de buurt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je abbo verlopen is mag je je telefoon houden. Je kan daarna een simkaart er in doen van een bepaalde provider of bijv. ah mobiel. Je koopt dan belminuten waarmee je ook op internet kan vanaf 10 euro. Jouw telefoon moet dan wel simlockvrij zijn en anders kan je ergens in een stad bij een winkeltje je telefoon simlockvrij maken voor geloof ongeveer 15 euro. Wanneer je bij t mobile een sim only neem zou het wel makkelijker zijn om je nummer te behouden. Via een andere maatschappij zou het best kunnen maar dat zou je rechtstreeks met de provider moeten informeren anders wordt het een hele klus om dit te regelen. Maar ik vind het ideaal gewoon prepaid want je heb de kosten zelf in de hand en niet een vast duur abbo per maand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik provider bliep gebruik ik ook 50 cent per dag onbeperkt internet en je kiest per dag o je betaalt of niet als je deze link gebruikt krijg je de
eerste 3 keren dat je opwaardeert gratis een euro
Https://bliep.nl/r/1b9df17caa3b
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding