Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gister mijn mobiel abonnement verlengt bij de KPN winkel. Kan ik deze nog opzeggen?

De ingangsdatum is ook meteen ingegaan gisteren. Ik ben echter niet tevreden over die lease constructie en ik heb op GSM Topdeals veel goedkopere abonnementen gezien. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Utrecht
11 jaar geleden
Heb je in de winkel verlengd?
Dan vrees ik dat je geen 'bedenktijd' hebt (zoals je dat bij internetbestellingen wel hebt).
Goede les geleerd: volgende keer éérst onderzoek doen en goed vergelijken en niet te impulsief handelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt. Ik heb van tevoren ook een beetje op internet rondgesurft, maar ik heb vooral bij KPN en HI gekeken. Hier zit ik al jaren bij en was er altijd erg tevreden over, maar nu ben ik op een site als GSM TOPdeals terecht gekomen en blijkt dat het nog veel goedkoper kan. Op termijn zal iedereen wel zo'n leasecontract gaan gebruiken, maarja nu is dat schijnbaar nog niet overal het geval.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet. Je hebt willens en wetens een overeenkomst gesloten. Je had je kunnen verdiepen in de overeenkomst en de voorwaarden voordat je akkoord ging. KPN mag ervan uitgaan dat jij die moeite genomen hebt en KPN levert volgens de gestelde overeenkomst. Jammer, volgende keer beter opletten dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor voor elke overeenkomst is een bedenktijd !

Van 8 tot 14 dagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding