Als ik nu een abonnement neem. Moet ik dan voor de hele maand betalen of voor zolang de maand nog duurt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor een abonnement?

Het beste antwoord

Abonnementen (maakt niet uit waarvoor) worden vooruit berekend.

Als je nu een abonnement afsluit, betaal je (vanaf het moment dat het ingaat) voor de resterende dagen van juni en aansluitend voor een standaard abonnementstermijn (bijv een maand).

Mocht het technisch niet anders lukken dan dat je ook voor heel juni betaalt, dan volgt op een later moment een correctie voor het te veel berekende bedrag.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk dit wou ik eff weten bedankt!