Wat is het verschil tussen 500 mb en 1000 mb bij een telefoon abonnement? Kan ik dan bijv. 500 minuten op internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Nee. 500MB is iets heel anders dan 500MIN.

Het ligt eraan wat je doet, 500MB is meer dan genoeg voor ping, whatsapp, soms mail checken.

Zelf heb ik 1000MB (1GB) Ik doe er: Whatsapp, ping, mail checken, youtube regelmatig.

Maar 1GB krijg ik nooit op, heb altijd nog 700MB over. Dus ik zou voor de 500MB gaan, is voordeliger en betaal je niet voor iets wat je niet gebruikt.

Succes, heb zelf ook spijt dat ik 1GB heb. xxA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een bestand op een computer heeft een bepaalde grootte.
het ene bestand is natuurlijk groter dan het andere.
als je alleen chat met ping of whatsapp, heb je niet zoveel nodig, maar als je veel video´s kijkt of veel bestanden download, heb je meer nodig omdat deze bestanden nu eenmaal groter zijn.
om even misverstanden te voorkomen: alles wat niet bellen of smsen is valt onder dit internetabonnement.
let hier op!
500mb is doorgaans genoeg, tenzij je veel video´s kijkt.