Kan je een abonnement verlengen zonder ID kaart?

Als je een abonnement van een telefoon gaat verlengen in een winkel, is de winkel dan verplicht om naar een ID kaart of andere legitimatie te vragen? Anders kan er kan er snel gefraudeerd worden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Ja dat zijn ze verplicht om een id te vragen ze moeten controleren wie je bent dit om fraude te voorkomen.
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Bron?
Aangezien het blijkbaar gaat om verlenging, is ID ooit gecontroleerd. Dat hoeft dan niet nogmaals.
ronron1212
5 jaar geleden
In de winkel kunnen ze niet zien wie je bent als je het via internet doet ben je bekend via je inlog.