Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit dat, als je iets via sms 'koopt' of bij een tvspel iets via sms verstuurd en je hebt een abonnement?

Ik geef even een voorbeeld: Habbo.
Ik speel geen habbo, dus plaats aub geen reacties met 'vraag het eerst aan je ouders!' maar ik vond het een goed voorbeeld omdat iedereen habbo wel kent, denk ik zo.
Je kan op habbo credits kopen via SMS. dat kost (ik zeg maar wat) 1 euro. Maar als ik dat met mijn abonnement koop, gaat er dan gewoon 1 euro extra van mijn abbo af of nog meer geld? Hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik koop wel eens goud op grepolis, dat komt altijd extra op mijn rekening te staan. Dus dat gaat niet via je sms bundel of via bel minuten.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Aan het einde van de maand staan de extra kosten van de diensten waarvan je gebruik hebt gemaakt op je factuur. Meestal onder 'SMS diensten' (ik heb t-mobile)

Toegevoegd na 41 seconden:
Oja, hierbij betaal je zelf ook het gebruik van een verstuurd smsje, dus dat gaat er ook vanaf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding