Kan ik geld terug krijgen na het afsluiten van een Iphone 4s abonnement bij t-mobile?

Ik heb vorige week een Iphone 4s abonnement afgesloten bij t-mobile en zag gisteren dat er een actie was bij Hi waarbij ik goekoper uit zou komen als ik die had genomen. Er is wel een verschil in de belminuten en de aantal MB's kan ik nog geld terug krijgen bij t-mobile?

(bij t-mobile heb ik 150 min/sms en 500MB en bij Hi is dat 75 min geen sms en 1000MB)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Ik heb ergens gelezen dat je 7 werkdagen bedenktijd heb. Ik weet niet of die dagen al verstreken zijn maar anders zou je het gewoon moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon de klantenservice bellen en het uitleggen, maar zonder de aanbieding van Hi. Dan heb je kans dat het antwoord niet eerlijk is, omdat ze een klant kwijt raken.

Succes!

Jelle
iPhoneweb.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste hierin zou zijn om eerst je bel/internet gedrag in kaart te krijgen voordat je een abb gaat afsluiten, indien mogelijk pak je van de laatste 6 mnd de facturen erbij en tel per mnd je minuten en data sesies op, hieruit krijg je een gemiddeld verbruik, met deze gegevens kun je het best passend abb kiezen wat bij jou past. Je geeft aan dat T-Mobile 150min en 500Mb data bundel heeft, een gemiddelde iPhone gebruiker heeft niet meer nodig dan 250MB, ik wil maar aangeven dat de aanbieding bij HI misschien niet toereikend is voor jou gebruik. Ik zou het contract ontbinden en eerst een goed vergelijk gaan maken, dat moet geen probleem zijn tenzij het abb icm een iPhone 4s is weke in gebruikt is genomen.