Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordfeud: kan dat ook zonder internetabonnement bij provider?

ik heb nu een abonnement bij een provider en speel veel wordfeud. nu wil ik van abonnement af omdat ik internet en e-mail niet gebruik op mobiele telefoon.
kan ik zonder zo'n abonnement wel apps gebruiken en wordfeud spelen?
zo neen wat is dan goedkope oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan Wordfeud niet spelen zonder internet, in dit geval 3G. Je zou wel thuis of op een openbaar WiFi netwerk kunnen spelen, maar dat is zeker niet overal.

Een goed alternatief op een abonnement zou zijn BloX van Vodafone, alleen heb je daarmee wel een abonnement van Vodafone nodig, anders kan je dat niet koppelen aan je huidige provider. Meer info: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/blox_voor_internet/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, de antwoorden zijn helder! maar hoeveel capaciteit gebruikt wordfeud dan? is dat veel Mb? zou dat ook kunnen met abonnement van 5 à 6 euro per maand?

Andere antwoorden (4)

Ja, wanneer je telefoon over Wifi beschikt is dit mogelijk.

Toegevoegd na 43 seconden:
Dan kun je dus bijvoorbeeld thuis het draadloos netwerk gebruiken (Wifi).

Toegevoegd na 1 minuut:
Of in de bus (bij ons in iedergeval).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor wordfeud is internet verplicht. Je zou er voor kunnen kiezen om alleen via wifi te spelen. Maar dan kun je dus niet in de bus ofzo spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja das gewoon een app die je kan downloaden in de desbetreffende appstore. Heb je een geweldige iPhone dan kan dat soieso altijd, echter moet je wel internet hebben via wifi e.d.

Greetz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kan dan nog wordfeud spelen. Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Spelen op Wi-fi
2. Betalen per mb (Kan nog duurder worden dan een abonnement)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding