wordfeud: kan dat ook zonder internetabonnement bij provider?

ik heb nu een abonnement bij een provider en speel veel wordfeud. nu wil ik van abonnement af omdat ik internet en e-mail niet gebruik op mobiele telefoon.
kan ik zonder zo'n abonnement wel apps gebruiken en wordfeud spelen?
zo neen wat is dan goedkope oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Je kan Wordfeud niet spelen zonder internet, in dit geval 3G. Je zou wel thuis of op een openbaar WiFi netwerk kunnen spelen, maar dat is zeker niet overal.

Een goed alternatief op een abonnement zou zijn BloX van Vodafone, alleen heb je daarmee wel een abonnement van Vodafone nodig, anders kan je dat niet koppelen aan je huidige provider. Meer info: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/blox_voor_internet/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, de antwoorden zijn helder! maar hoeveel capaciteit gebruikt wordfeud dan? is dat veel Mb? zou dat ook kunnen met abonnement van 5 à 6 euro per maand?

Andere antwoorden (4)

Ja, wanneer je telefoon over Wifi beschikt is dit mogelijk.

Toegevoegd na 43 seconden:
Dan kun je dus bijvoorbeeld thuis het draadloos netwerk gebruiken (Wifi).

Toegevoegd na 1 minuut:
Of in de bus (bij ons in iedergeval).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor wordfeud is internet verplicht. Je zou er voor kunnen kiezen om alleen via wifi te spelen. Maar dan kun je dus niet in de bus ofzo spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja das gewoon een app die je kan downloaden in de desbetreffende appstore. Heb je een geweldige iPhone dan kan dat soieso altijd, echter moet je wel internet hebben via wifi e.d.

Greetz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kan dan nog wordfeud spelen. Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Spelen op Wi-fi
2. Betalen per mb (Kan nog duurder worden dan een abonnement)