My T-Mobile applicatie installeren. T-Mobile is [tot op dit moment] de enige provider in NL die het mogelijk om je daadwerkelijke te goeden en verbruik via een mobile applicatie te zien.
De voordelen op een rij: Online je abonnement wijzigen. Je beltegoed bekijken. Online je facturen bekijken.

Het probleem met alle 3de partijen metertjes en applicaties is dat het gebaseerd is op 'we doen ons best maar we kennen de regels over hoe en wat er wel of niet berekend wordt niet helemaal'. Dat is namelijk per provider [en deels per contract vorm] anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op my-tmobile kun je je verbruik zien, maar met een dag of zo vertraging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat je het op de website van T-mobile kunt zien is er ook een App Belstatus. Deze werkt ook goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je een android telefoon?

Download dan de KPN MB meter, (wel kpn maar dat maakt niks uit, ik gebruik hem hier met een vodafone abbo)

Deze app is erg duidelijk, en je kan zelf je limiet instellen, ook krijg je bij bijv 80% (ook zelf in te stellen) een melding dat je op moet passen met je verbruik! Echt een ideaal programmatje, en hij reset zichzelf altijd automatisch bij de eerste van de maand.

Ook kan je zien hoeveel mb's je per dag hebt gebruikt.

Hier de site van de app, mocht je hem willen proberen:

https://market.android.com/details?id=nl.elements.android.kpn.datausage&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsIm5sLmVsZW1lbnRzLmFuZHJvaWQua3BuLmRhdGF1c2FnZSJd