is er een telefoon abonnement zonder simkaart dus only gsm ?

ik vroeg me af of er een telefoonabbonoment is waarbij je alleen betaald voor de telefoon dus zonder sim?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je geen abonnement maar een huurtelefoon.
het abonnement gaat over bellen, zonder simkaart kun je niet bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een huurtelefoon? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Een toestel koop je altijd met of zonder abbo.

Antwoorden (2)

tot op heden zijn alle abbo's nog gebaseerd op een sim, omdat hier de nummers van de provider en de instellingen voor het netwerk op zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een only gsm abbonnement? Je wil dus gewoon een nieuwe gsm kopen zonder abbonnement.
Je kan in elke telefoonwinkel ook een losse gsm kopen zonder een abbonnement. Dat doen ze natuurlijk niet graag, want ze verdienen het meeste aan de abbonementen die ze verkopen, maar ze doen het wel.
En anders moet je eens kijken op een webwinkel zoals gsmweb.nl. Daar verkopen ze ook losse toestellen.