Kan ik m'n sim-kaart wisselen van m'n ene naar m'n andere telefoon en weer terug? (zie uitleg)

Het gaat me om het volgende: ik wil m'n oude telefoontje nog kunnen gebruiken omdat die lekker klein is en handig is om mee te nemen als ik uitga. In alle andere gevallen wil ik m'n nieuwe, grote, telefoon bij me hebben. Kan ik gewoon, desnoods dagelijks, m'n sim-kaart van de een in de ander doen, en weer terug?

Toegevoegd na 11 minuten:
Toevoeging: ik blijf overigens bij dezelfde provider...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.9K

Het beste antwoord

indien allebij simlock vrij: Ja

Qua berichten worden wel opgeslagen in de telefoon dus dit kan lastiger zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt smsjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,

Andere antwoorden (2)

Ja dit kan! Je kunt het in ieder geval altijd proberen, wel is er de kans dat hij het niet doet. Dan zou er een sim-lock op kunnen zitten! Je simkaart zal er in ieder geval niet kapot van, gewoon proberen dus;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan. Als beide telefoontjes van dezelfde provider zijn dan moet dat lukken. Als ze namelijk van een andere provider zijn wordt de simkaart niet geaccepteerd, dit maakt dan niets uit voor de simkaart zelf, daar kan dan niets mee gebeuren. Of er moet inderdaad, zoals de persoon voor mij al zei, een simlock op zitten. Maar proberen te wisselen kan geen kwaad. Een nieuwe simkaart is in verhouding niet zo duur als een nieuwe telefoon. ;-)