Kan je je sim-kaart, met abonnement in een andere telefoon stoppen en verder dat toestel gebruiken?

Ik heb een iPhone 4 met abonnement (500 min, 750 mb). Zou ik dan mijn sim-kaart uit dat toestel doen en plaatsen in een ander? Bijvoorbeeld een 2e hands, sim-vrije iPhone 5?

Het lijkt allemaal zo simpel...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Nee, in de iPhone 4 moet een micro-sim en in de iPhone 5 een nano-sim, dat is dus nog iets kleiner dan wat je nu hebt. Je kan je huidige simkaart knippen (zou ik zelf niet doen) of een nano-sim aanvragen bij je provider.

Je kan jou simkaart uiteraard wel meteen in andere toestellen plaatsen met micro sim, bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S3/S4.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah. Dat is wel een teleurstelling. Maar erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar nog 1 vraag: Ik heb een abonnement bij t-mobile, kan in zomaar een nano-sim aanvragen? Zodat me abonnement verder op die sim gaat? Ik zou wel begrijpen dat ze dat weigeren..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook T-Mobile, en op je My T-Mobile account kan je er een aanvragen. Eerst log je in, onder het kopje Mijn telefoon (linksonder) staat Simkaart bestellen. Hierop klikken, dan klik je in het grijze vak op 'Ja, ik wil een nieuwe simkaart aanvragen'. Je selecteert Nano sim (€5,09) en klik op Aanvragen. Volg de verdere instructies. Het bedrag wordt eenmalig in rekening gebracht op je factuur, hou er wel rekening mee dat je contacten op de 'oude' simkaart zelf overgezet moeten worden. Een T-Mobile winkel binnenlopen is natuurlijk ook een optie.

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, mits de telefoon welke je wilt gebruiken simlock vrij is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik duo simkaart. Een in m'n iPhone en de andere in m'n oude Nokia. Dus hoef niets te verwisselen. Altijd gebruiksklaar indien opgeladen.
Ja het lukt maar dan moet je hem zelf knippen of laten knippen!
Ik heb het zelf geknipt en het is helemaal niet moeilijk!
Hier heb je een uitleg: http://www.iphoneclub.nl/206359/nano-simkaart-zelf-knippen-handleiding/
En anders bij je provider vragen om te knippen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh bedankt !! :)