Wat moet je doen als je mobiel kapot is en je hebt een abonnement, en je wil graag een nieuwe?

Mobiel

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk of die nog in de garantie zit. Als dat zo is bied je 'm ter reparatie aan bij de winkel waar je 'm kocht. Je moet ze daarvoor de kans geven. Je kunt ze vragen om je zolang een andere uit te lenen, maar ze zijn niet verplicht dat te doen. Neem een van je oude mobiels terug "in dienst" als je geen leentoestel mee krijgt totdat je goeie mobiel gerepareerd is. - - - Is ie uit de garantie ? Dan kun je naar de winkel terug en vragen of ze wat voor je kunnen betekenen zonder er meteen een rekening aan te hangen. Het zou coulance zijn als ze dat doen. Oftewel; dan matsen ze jou. Succes !

Ja, je wilt graag een nieuwe. Wie niet? Je koopt OF een goedkoop mobieltje OF je gaat keihard werken en sparen voor een andere. OF je doet het allebei.

als de mobiel uit zichzelf stuk is gegaan heb je waarschijnlijk gewoon recht op garantie, ook al was het een 'gratis' telefoon. Als het je eigen schuld is, zul je zelf voor een ander toestel moeten zorgen.

De klantenservice bellen en vragen om een aanbieding, hier zijn ze happig op zeker als je een goede klant bent. Heb ik jaren geleden ook gedaan, kreeg een nieuw toestel anders dreigde ik bij een volgende keer niet te verlengen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100